Naša kompanija, PIS – Poslovni Informacioni Sistemi d.o.o. je osnovana 1990. godine sa sedištem u Beogradu i od tada se uspešno bavi razvojem, implementacijom, integracijom i održavanjem dokument menadžment, ECM i BPM sistema, rešenjima za arhiviranje i mikrofilmovanje dokumentacije, kao i rešenjima baziranim na Smart karticama.
Misija i vizija
Misija kompanije PIS d.o.o. je da u budućnosti kao i do sada pruža visok kvalitet i pouzdanost svojih proizvoda i usluga i da trasira put razvoja informacionih tehnologija na domaćem i regionalnom tržištu kroz efikasnu komunikaciju i odgovore na zahteve svojih kupaca i poslovnih partnera.
Vizija kompanije PIS d.o.o. je osvajanje vodećih tržišnih pozicija u oblastima fizičkog skladištenja papirne arhive, skeniranja dokumentacije, dokument menadžmenta, ECM – Enterpirse Content Managementa, BPM – Business Process Managementa, Smart kartica i sigurnosnih sistema baziranih na digitalnim sertifikatima.
PIS rešenja
Delatnost naše kompanije obuhvata sve sfere ECM sistema za upravljanje i trajno arhiviranje dokumentacije, za automatizaciju i modelovanje poslovnih procesa, kao i sisteme za izradu i korišćenje Smart kartica. Dugi niz godina PIS d.o.o. predstavlja sigurnog i pouzdanog partnera za IT poslovanje sa velikim brojem referenci u Srbiji.
Našim korisnicima nudimo uslužne-outsourcing servise, kao i hardver i softver vodećih svetskih proizvođača:
- OPEN TEXT – dokument menadžment i ECM rešenja
- GEMALTO – Smart kartice
- ZEBRA TECHNOLOGIES – štampači nalepnica, barkod skeneri, štampači kartica
- ENTRUST DATACARD – rešenja za štampanje kartica, rešenje za instant izdavanje platnih kartica
- SSLsertifikati.com – ENTRUST DATACARD
- KODAK – dokument skeneri i MF oprema
- ATIZ – skeneri knjiga
- CTC – Izdavanje digitalnih sertifikata
- ARHIVIRAJ.COM™ – Uslužno skeniranje i arhiviranje papirne dokumentacije
Prednosti kompanije
Prednost kompanije PIS d.o.o. je pružanje celovitog rešenja za proces arhiviranja:
- Arhiviranje papirne dokumentacije
- Uslužno skeniranje i mikrofilmovanje dokumentacije
- Dokument menadžment i workflow rešenja
- Automatsko OCR čitanje i unos podataka u sistem (nalozi, čekovi, specifikacije čekova, računi)
- Rešenja za upravljanje i izradu Smart kartica
- Rešenja za izradu nalepnica
- Prodaja hardvera i softvera
- Servis i podrška
- Veliki lager rezervnih delova i potrošnog materijala
- Izdavanje digitalnih sertifikata
Brojni korisnici naših softverskih rešenja i opreme u Srbiji uverili su se da PIS d.o.o. sa svojim partnerskim kompanijama pruža stalnu podršku za svoje softverske sisteme i opremu, da za stara rešenja i opremu obezbeđuje module za nadogradnju, kao i da radi na neprestanom usavršavanju već postojećih sistema.
Globalna orijentacija
Naša kompanija je članica međunarodne profesionalne mreže Archive Global Network. Archive Global je mreža outsourcing kompanija specijalizovanih za pružanje usluga iz oblasti upravljanja dokumentacijom (arhiviranje papirne dokumentacije), skeniranja i mikrofilmovanja dokumentacije, OCR automatske obrade dokumenata (nalozi, čekovi, specifikacije čekova, računi), implementacije Document Management-a (DMS), Content Management-a, Business Process Management-a (BPM) i implementacije celokupnog Enterprise Information Management (EIM) rešenja, Cloud usluga (servisi online arhiviranja i hosting EIM rešenja), kao i distribucije i implementacije hardverske IT opreme.
U trećoj deceniji uspešnog poslovanja naša firma je postala sinonim za kvalitet, efikasnost i vrhunsku tehničku podršku.
PIS d.o.o. karakterišu brojne reference u finansijskom i javnom sektoru, kao i najkvalitetnija rešenja sa stalnom podrškom. Svi naši klijenti sa kojima smo počeli saradnju, još uvek posluju sa nama.