Kompanija PIS d.o.o. razvila je rešenje za popis i praćenje osnovnih sredstava, koje omogućava evidenciju, praćenje i kontrolu svih osnovnih sredstava i inventara u kompaniji, od trenutka ulaska i obeležavanja, do trenutka eventualnih promena, razmeštaja, servisa, otpisa i sl.
Označavanjem i praćenjem osnovnih sredstava, u svakom trenutku obezbeđuje se uvid u stanje osnovnih sredstava, sa svim potrebnim informacijama i detaljima o lokaciji, karakteristikama, upotrebi, korisnicima i sl.
ARHIVO™ Asset Management rešenje pružiće vam jasniji uvid u upotrebu sredstava (bolje upravljanje sredstvima, duži vek trajanja opreme i odlaganje nove, nepotrebne kupovine sredstava). Takođe, na olakšan način sprovodi se kontrola resursa firme i pripremaju prateći izveštaji.
Ovo rešenje predstavlja odličnu podršku u upravljanju imovinom u proizvodnim industrijama, poljoprivredi, zdravstvu, prosveti, kao i drugim ustanovama i uslužnim delatnostima.
Prednosti ARHIVO™ Asset Management rešenja:
- Pametno praćenje i evidencija osnovnih sredstava
- Jednostavnost popisa i ušteda vremena
- Smanjenje troškova
- Povećanje efikasnosti i produktivnosti
- Dostupnost podataka u svakom trenutku
- Izveštaji o stanju, promenama, rezultatima popisa i sl.
- Brza i laka obuka IT osoblja i članova popisne komisije
- Eksport podataka i rezultata popisa
- Integracija sa ERP sistemima i bazama podataka
- Uslužna štampa nalepnica i popis