ARHIVO Asset Management

money

Kompanija PIS d.o.o. razvila je rešenje za popis i praćenje osnovnih sredstava, koje omogućava evidenciju, praćenje i kontrolu svih osnovnih sredstava i inventara u kompaniji, od trenutka ulaska i obeležavanja, do trenutka eventualnih promena, razmeštaja, servisa, otpisa i sl.

Označavanjem i praćenjem osnovnih sredstava, u svakom trenutku obezbeđuje se uvid u stanje osnovnih sredstava, sa svim potrebnim informacijama i detaljima o lokaciji, karakteristikama, upotrebi, korisnicima i sl.

ARHIVO Asset Management rešenje pružiće vam jasniji uvid u upotrebu sredstava (bolje upravljanje sredstvima, duži vek trajanja opreme i odlaganje nove, nepotrebne kupovine sredstava). Takođe, na olakšan način sprovodi se kontrola resursa firme i pripremaju prateći izveštaji.

Ovo rešenje predstavlja odličnu podršku u upravljanju imovinom u proizvodnim industrijama, poljoprivredi, zdravstvu, prosveti, kao i drugim ustanovama i uslužnim delatnostima.

Prednosti ARHIVO Asset Management rešenja:

  • Pametno praćenje i evidencija osnovnih sredstava
  • Jednostavnost popisa i ušteda vremena
  • Smanjenje troškova
  • Povećanje efikasnosti i produktivnosti
  • Dostupnost podataka u svakom trenutku
  • Izveštaji o stanju, promenama, rezultatima popisa i sl.
  • Brza i laka obuka IT osoblja i članova popisne komisije
  • Eksport podataka i rezultata popisa
  • Integracija sa ERP sistemima i bazama podataka
  • Uslužna štampa nalepnica i popis