OpenText Elektronska pisarnica je vodeće svetsko rešenje koje korisnicima omogućava jednostavno upravljanje papirnom i elektronskom ulazno/izlaznom dokumentacijom, pri tome ostvarujući značajne uštede kroz automatizovano dodeljivanje delovodnog broja, skeniranje, odobravanje i arhiviranje dokumenata, poštujući zakonske regulative o kancelarijskom poslovanju.
OpenText modul Elektronska pisarnica osigurava jednostavno i pregledno beleženje i distribuciju primljenih i izdatih papirnih i elektronskih ulazno/izlaznih dokumenata. Elektronska pisarnica je rešenje koje se u potpunosti prilagođava zahtevima klijenata. Cilj implementacije ovog sistema jeste vođenje jedinstvenog delovodnika uz značajno skraćenje vremena potrebnog za podnošenje, obradu i isporuku zahteva, kao i obezbeđivanje značajnih ušteda u radu. Elektronska pisarnica predstavlja efikasan mehanizam za praćenje predmeta u svim njegovim fazama – od prijema, odobrenja, realizacije do konačnog arhiviranja u papirnom i elektronskom formatu, uz bezbednu razmenu poruka i podataka, kao i jednostavnu integraciju sa ostalim elektronskim sistemima organizacije.
Osnovne funkcionalnosti OpenText Elektronske pisarnice su:
• Vođenje delovodnika – beleženje prijema i distribucije papirne i elektronske pošte
• Mogućnost evidencije pošte sa više lokacija u jedinstveni delovodnik
• Dodeljivanje standardnih ili 2D bar-kodova za automatsku obradu i praćenje pošte
• Automatizovano skeniranje papirnih dokumenata
• Import i evidencija elektronske pošte u delovodniku (prijem e-mail reklamacija, faktura i sl.)
• Mogućnost automatizovanog prosleđivanja dokumenata korisnicima i dodeljivanje zadataka
• Automatizovano odobravanje i realizacija zadataka
• Mogućnost razmene dokumenata
• Verzioniranje postojećih dokumenata u sistemu
• Praćenje promena i dopune predmeta uz brzu i jednostavnu pretragu dokumenata
• Zaključavanje dokumenata koji su u procesu dopune ili izmene od strane određenog korisnika
• Zapis i evidencija komentara nad dokumentima
• Rešavanje predmeta i žalbi
• Dodeljivanje prava pristupa korisnicima samo za određene tipove dokumenata
• Kontrola i evidencija pristupa
• Praćenje papirnog toka dokumenata čime se obezbeđuje integralno upravljanje i arhiviranje dokumentacije
Kompanija PIS – Poslovni Informacioni Sistemi d.o.o. pruža kompletnu uslugu implementacije OpenText Elektronske pisarnice, kao i prilagođavanje sistema prema klijentskim zahtevima.